سومین جلسه هماهنگی اجرای پویش ملی سلامت در شهرستان گرمسار برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سومین جلسه هماهنگی اجرای برنامه پویش ملی سلامت و غربالگری دیابت و فشار خون در روز شنبه چهارم آذر ماه سال جاری با حضور دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، شاه حسینی معاون بهداشتی، حاتمی کارشناسان بیماری ها و مسئولان مراکز خدمات جامع سلامت در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در خصوص کلیات اجرای طرح و مسائل پیشرو و همچنین مراحل اجرایی، دستورالعمل و پیشرفت کار تا به امروز مطالبی را بیان و در ادامه شاه حسینی معاون بهداشتی شهرستان دامغان نیز با اشاره به ظرفیت کیت های تست قند برای انجام قند خون ناشتا توضیحاتی را عنوان نمود و مقرر شد اجرای این پویش ملی در مراکز تجمعی و ادارات طبق روال قبل ادامه یابد.