سومین جلسه ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سال جاری برگزار شد

سومین جلسه ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سال جاری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سومین جلسه ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سال جاری با حضور دکتر قدس رئیس دانشگاه و رئیس ستاد اجرایی، دکتر کسائیان دبیر ستاد و معاون بهداشتی و سایر اعضای این ستاد در چهارشنبه نهم خرداد ماه سال جاری در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای جلسه مصوبات جلسه قبل قرائت و در ادامه گزارش کمیته های آمار و فناوری و ساماندهی تامین و توزیع منابع دانشگاه ارائه شد و سپس کارکنان حوزه مربوطه در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گزارشی از اقدامات انجام شده خود در خصوص برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع و همچنین تامین زیرساخت های ارتباطی موردنیاز واحدهای تحت پوشش ارائه نمودند. در ادامه گزارش روسای شبکه های بهداشت و درمان و مراکز بهداشت شهرستان های تحت پوشش درخصوص فعال سازی شیفت عصر مراکز خدمات جامع سلامت ارائه شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز بر ارائه خدمات به کل جمعیت تحت پوشش شهرستان ها و اطلاع رسانی بیش از پیش به مردم در این مورد تاکید نمود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع دانشگاه، گفت: طرح ملی سلامت خانوده با دستور رئیس جمهور شهید دکتر رئیسی شروع شده و ما همگی مدیون خون این شهید هستیم و وظیفه داریم با قدرت تمام برای اجرای این برنامه بکوشیم.

دکتر کامران قدس ادامه داد: علاوه بر استمرار ارائه خدمات در حوزه بهداشت، مراقبت ها باید فرگیرتر شده و روز به روز افزایش یابد.

 

  • کد خبر : 52205
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر