راه اندازی بخش آندوسکوپی در بیمارستان معتمدی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز چهارشنبه سیزدهم تیر ماه سال جاری درراستای رفاه حال بیماران گوارشی در شهرستان های گرمسار و آرادان، بخش آندوسکوپی بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار راه اندازی شد.
سرپرست بیمارستان معتمدی گرمسار بیان نمود: با توجه به شیوع بیماری های گوارشی و عدم دسترسی بیماران به بخش مهم آندوسکوپی برای تشخیص اولیه بیماری، تمام تلاش خود را کردیم تا بتوانیم این بخش را به سایر بخش ها و خدمات درمانی در بیمارستان معتمدی اضافه کنیم تا بیماران برای دریافت خدمات درمانی در این بخش، دسترسی سریع و آسان داشته باشند.
دکتر محمد مومنی گفت: در راستای رفاه حال بیماران، کاهش مشقت های بیماری و دسترسی آسان تر به خدمات درمانی مطلوب تمام تلاش خود را می کنیم و امید است بتوانیم سطح خدمات بهداشتی و درمانی را جهت رفاه حال مردم در سطح شهرستان به نحو مطلوب و شایسته تری بالا ببریم.