دیدار نوروزی رئیس، معاونان و مدیران دانشگاه با نماینده معزز ولی فقیه در استان سمنان

دیدار نوروزی رئیس، معاونان و مدیران دانشگاه با نماینده معزز ولی فقیه در استان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت فرارسیدن سال نو و نوروز باستانی، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه با حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار نمودند.

در این دیدار نوروزی دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک سال نو و گرامی داشت سال "جهش تولید با مشارکت مردم " نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ارائه گزارشی از عملکرد، دستاوردها و فعالیت های حوزه سلامت در سال 1402 و همچنین اقدامات ستاد نوروزی 1403 این دانشگاه پرداخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار کرد: کارکنان خدوم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ایام تعطیلات برای خدمتگزاری در حوزه سلامت به مردم، مسافران نوروزی و زائرین حرم رضوی در سطح استان فعال بودند تا این عزیزان در کمال آرامش تعطیلات را سپری نمایند.  

دکتر کامران قدس گفت: در تمام نقاط تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خدمات رسانی در حوزه بهداشت، درمان و فوریت های اورژانسی مشهود بوده که جای خرسندی دارد.

وی ضمن قدردانی از توجه و عنایت ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان به حوزه سلامت یادآور شد: ان‌شاءالله سال جدید برای مردم استان، سالی پر از خیر و برکت و شادکامی باشد و امیدواریم که با بهره گیری از سخنان و نصایای ارزنده و معنوی امام جمعه محترم بتوانیم در حوزه بهداشت و درمان، خدمات شایسته ای را به مردم تقدیم کنیم.

در ادامه این دیدار نیز نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ضمن خیر مقدم به اعضای هیات رئیسه دانشگاه و تبریک سال نو، اظهار کرد: همت بلند دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در راستای خدمت رسانی مطلوب و مناسب به مردم شریف استان قابل تقدیر است و این دیدار ها را به فال نیک می‌گیریم و با همدلی و همراهی آنچه را که در توان داریم برای خدمت مردم شریف این دیار شهیدپرور به کار خواهیم گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی ادامه داد: از ریاست محترم دانشگاه و همکاران ما درخواست می نمایم که از همه توان و ظرفیت ها برای رشد و بالندگی بیش از پیش حوزه سلامت برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی بهترین استفاده را نمایند.

وی در پایان سخنان خود از پیگیری های ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حوزه بهداشت و درمان تقدیر و ابراز امیدواری کرد که سال جدید با تعامل و همکاری همگانی در راه پیشرفت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام های موثری برداشته شود.

  • کد خبر : 51385
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر