دیدار معاون بهداشتی دانشگاه با دکتر فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه با دکتر فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که مهندس عباس دارایی معاون فنی معاونت بهداشتی نیز حضور داشت، معاون بهداشتی دانشگاه گزارشی مبسوطی در خصوص برنامه ها و اقدامات اجرایی این معاونت تا کنون ارائه نمود.
معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن بیان توضیحاتی پیرامون برنامه واکسیناسون پنوموکوک و میزان اعتبارات تخصیص داده شده به این برنامه در خصوص برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع نیز مطالبی را بیان داشت.
دکتر فرشیدی با اشاره به اقدامات و برنامه های اجرایی مربوط به حوزه جوانی جمعیت، عنوان کرد: در راه اجرایی شدن این برنامه چالش ها و محدودیت هایی وجود دارد که قطعا با همکاری و همت همگانی مرتفع می گردد و شاهد پیشرفت های خوبی در این زمینه خواهیم بود.
درخلال این دیدار معاون بهداشتی وزارت بهداشت با اشاره به پایش وزارتی از برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع در دانشگاه، از زحمات و تلاشهای معاونت بهداشتی در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه ها تقدیر و تشکر نمود.