دیدار مدیرکل سازمان پزشکی قانونی استان سمنان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جعفر منتظری مدیرکل سازمان پزشکی قانونی استان سمنان با دکتر کامران قدس رئبیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان روز دوشنبه هشتم آبان ماه سال جاری دیدار و گفتگو کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک انتصاب به جعفر منتظری در سمت مدیرکل سازمان پزشکی قانونی استان سمنان و آرزوی موفقیت برای وی در این سمت، بیان داشت: هدف ما در این دانشگاه به عنوان یک سازمان سلامت محور ارائه خدمات صادقانه مبتنی بر تخصص است و در تعامل با سایر دستگاهها نهایت همکاری را مبذول داشته و در جهت ارتقاء این همکاری و تعامل قدم برمی داریم.
دکتر کامران قدس با قدردانی از همراهی و تعامل دکتر مهدی نوروزی در مدت زمانی تصدی مدیرکلی این سازمان، بر تداوم همکاری و تعامل هرچه بیشتر بین اداره کل پزشکی قانونی و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تاکید نمود.
مدیرکل سازمان پزشکی قانونی استان سمنان در این دیدار به موارد تخصصی خدمات پزشکی قانونی از جمله صدور گواهی فوت و مواردی درراستای تعامل بیشتر با این دانشگاه را بیان کرد.
در ادامه حاضران در جلسه پیرامون تعامل و همکاری بیشتر فی ما بین این دو سازمان به بحث و تبادل نظر پرداختند.