دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با رئیس دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، امروز دوشنبه بیست و دوم خرداد ماه سال جاری مهندس سید محمد حسینی نژاد مدیر عامل شرکت توزیع برق استان سمنان به همراه جمعی از معاونان این شرکت، با دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.
دکتر کامران قدس با تاکید بر لزوم خدمت رسانی مطلوب در مراکز بهداشتی درمانی دانشگاه، : مراکز درمانی دانشگاه به دلیل لزوم تداوم و استمرار ارائه خدمات در تمام ساعات شبانه روز، نباید به هیچ وجه با مشکل قطعی برق روبرو گردد که در این زمینه از تلاش های مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان سپاسگزارم.
در ادامه مدیر عامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه گذر از اوج مصرف برق در تابستان نیازمند همکاری همه مشترکان و سازمان ها می باشد، بر تعامل و همکاری بین بخشی علوم پزشکی و صنعت برق برای تسریع فرآیند تامین زیرساخت ها (استفاده از دیزل ژنراتورها در بیمارستان ها) در پیک بار تاکید کرد.
سید محمد حسینی نژاد ادامه داد: باید فرهنگ سازی با ارائه مطالب آموزشی صحیح درراستای مصرف بهینه برق انجام شود. این فرهنگ سازی در ادارات، سازمان ها و دستگاه های اجرایی آغاز شود تا با انتقال این مباحث در خانواده های این کارکنان، این فرهنگ گسترش یابد.
در ادامه این دیدار حاضران در جلسه پیرامون راه های ارتقای همکاری های دو جانبه تصمیمات متناسب را اتخاذ نمودند.