درراستای ارتقاء تعاملات و توسعه همکاریهای حوزه سلامت صورت پذیرفت:
دیدار فرمانده سپاه ناحیه دامغان با سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سرهنگ پاسدار حسینپور فرمانده سپاه ناحیه دامغان با مهندس محمدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که در راستای تقویت تعاملات بینبخشی و همافزایی ظرفیتهای موجود در حوزه سلامت و خدمات اجتماعی صورت گرفت، دو طرف ضمن بررسی راهکارهای توسعه همکاریهای دوجانبه، پیرامون ارتقاء سطح خدمات بهداشتی و درمانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه در مناطق کمبرخوردار و حاشیهای شهرستان، بحث و تبادل نظر کردند.
سرهنگ حسینپور در این نشست با اشاره به نقش مؤثر سپاه در حوزههای مختلف خدمترسانی به مردم، بر آمادگی کامل این نهاد در زمینه اجرای طرحهای مشترک سلامتمحور، اعزام گروههای جهادی درمانی و مشارکت در برنامههای پیشگیرانه تأکید کرد و اظهار داشت: بهرهگیری از ظرفیتهای مردمی و جهادی سپاه میتواند نقش مهمی در ارتقاء شاخصهای سلامت عمومی در سطح شهرستان ایفا نماید.
در ادامه، مهندس محمدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان دامغان، با قدردانی از همراهی و همکاریهای مستمر سپاه ناحیه دامغان در حوزه سلامت و درمان، اظهار داشت: تعامل و هماهنگی دستگاهها و نهادهای مختلف، زمینهساز ارتقاء سطح سلامت جامعه خواهد بود و شبکه بهداشت و درمان آمادگی دارد در اجرای طرحهای مشترک در حوزههای آموزش سلامت، خدمات پیشگیری، واکسیناسیون و ارائه خدمات جهادی در مناطق محروم همکاری نماید.
در پایان این دیدار، طرفین بر استمرار جلسات هماندیشی و تدوین برنامههای عملیاتی مشترک به منظور گسترش خدمات سلامتمحور در شهرستان دامغان تأکید نمودند.