دیدار سرپرست شهرداری سمنان با رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان

دیدار سرپرست شهرداری سمنان با رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مهندس موسوی سرپرست شهرداری سمنان با حضور در مرکز بهداشت شهرستان سمنان، با دکتر معانی رئیس این مرکز دیدار و گفتگو نمود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خیرمقدم و تبریک انتصاب مهندس موسوی به سمت سرپرستی شهرداری سمنان، بیان نمود: حفظ سلامتی مردم شهرستان سمنان، رسالت مرکز بهداشت این شهرستان است و همراهی و تعامل سایر دستگاه های اجرایی شهرستان با حوزه سلامت تاثیر بسزایی در ارائه خدمات مطلوب به مردم و ارتقای سطح سلامت این شهرستان دارد.

دکتر شیرازه معانی با تاکید مجدد بر اهمیت سلامت در جامعه، برگزاری نشست های مشورتی در این حوزه را بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و گفت: تعاملات خوب مجموعه مدیریت شهری و مرکز بهداشت می تواند، به سلامت بیشتر شهر و شهروندان کمک نماید و امیدوارم این تعاملات بیش از پیش ادامه داشته باشد.

مهندس موسوی سرپرست شهرداری سمنان نیز ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های کادر بهداشت و درمان شهرستان سمنان، بر همکاری های بین مرکز بهداشت شهرستان سمنان و شهرداری سمنان و بر ادامه این تعاملات تاکید کرد.

 

  • کد خبر : 44458
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *