دیدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با امام جمعه شهرستان

دیدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با امام جمعه شهرستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در نخستین روز آغاز به کار مهندس صادق محمدی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با حجت‌الاسلام و المسلمین رستمیان امام جمعه معزز شهرستان دامغان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که حمیدرضا مهرابی مسئول گسترش شبکه‌های بهداشتی و درمانی نیز حضور داشتند، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود بهداشت و درمان شهرستان، به تبیین اهداف و برنامه‌های پیش‌رو در راستای ارتقاء شاخص‌های سلامت در سطح شهرستان پرداخت.

مهندس صادق محمدی با اشاره به نقش مؤثر مجموعه شبکه بهداشت و درمان در صیانت از سلامت عمومی، ابراز امیدواری کرد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، بهبود خدمات بهداشتی و درمانی و افزایش رضایتمندی مردم را در اولویت اقدامات خود قرار دهد.

در ادامه نشست، حجت‌الاسلام و المسلمین رستمیان ضمن تبریک انتصاب مهندس محمدی به این مسئولیت خطیر، از سوابق و توانمندی‌های ایشان در حوزه سلامت تقدیر نموده و بیان داشت: مهندس محمدی از نیروهای انقلابی، متعهد، باتجربه و کارآمد در عرصه سلامت هستند که انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال، بهره‌مندی از تخصص مجموعه همکاران پرتلاش، و تعامل سازنده با سایر مسئولین شهرستان، گام‌های مؤثری در ارتقای خدمات سلامت به شهروندان عزیز برداشته شود.

وی همچنین بر اهمیت جایگاه شبکه بهداشت و درمان در ایجاد آرامش و امنیت روانی در جامعه تأکید کرده و حمایت کامل خود را از برنامه‌های سازنده این نهاد ابراز داشت.

این دیدار صمیمانه، آغازگر فصل جدیدی از تعامل سازنده بین نهاد امامت جمعه و مجموعه بهداشت و درمان شهرستان در جهت پیشبرد اهداف سلامت‌محور و خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم شریف دامغان بود.

  • کد خبر : 57546
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *