دیدار رئیس دانشگاه با رزمنده سرافراز دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس

دیدار رئیس دانشگاه با رزمنده سرافراز دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، درراستای اجرای طرح سپاس از رزمندگان و ایثارگران کشور عزیزمان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با زیبا ترابی و بیژن ضمیری از بازنشستگان دانشگاه و یادگاران دفاع مقدس در منزلشان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان حجه الاسلام و المسلمین بیابانی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، تجلی مشاور ریاست دانشگاه در امور ایثارگران و مظاهری دبیر ستاد شاهد و ایثارگران نیز حضور داشتند، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تشکر از خدمات ایثارگرانه این دو عزیز در دوران دفاع مقدس و طول دوران خدمت در دانشگاه، آرزوی عمری با عزت و سربلندی را از خداوند متعال مسئلت نمود.

دکتر کامران قدس بیان نمود: شهدا، ایثارگران و آزادگان، هم برای مردم و هم برای نظام انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند هستند و خدمت به آن‌ها افتخاری بزرگ و الهی محسوب می‌شود. امروزه به پشتوانه شماست که ما می توانیم بدون مشکل و آزادانه زندگی کنیم که همه این امنیت و سربلندی نظام را مدیون شما و امثال شما هستیم.

 در این نشست صمیمی خاطراتی از تلاش ها و زحمات کادر درمان در آن دوران سراسر افتخار توسط این دو همکار عزیز بیان شد.

لازم به ذکر است: زیبا ترابی از همکاران پرتلاش دانشگاه بودند که در دوران دفاع مقدس خدمات زیادی را به رزمندگان استان سمنان ارائه دادند و ضمن اینکه بیژن ضمیری همسر ایشان نیز از پیشکسوتان دانشگاه هستند.

  • کد خبر : 53506
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *