به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه سال جاری دکتر مهدی منصوری رئیس و دکتر عباس علی طاهریان معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و واحد سمنان با دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.
در این نشست که حجت الاسلام و المسلمین محرم بیابانی سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز حضور داشتند، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن خیر مقدم به رئیس و معاون دانشگاه آزاد اسلامی، بیان نمود: هیچ عاملی نباید روی ذهن ها تأثیر گذار باشد و باید با ذهنیت خوب و صحیح حرکت کنیم و از امکانات موجود در استان به نفع استان به ویژه جوانان جویای علم استفاده کنیم.
دکتر کامران قدس تصریح نمود: همکاری و تعامل بیش از پیش بین این دو واحد بزرگ آموزشی، باعث رشد و شکوفایی استان خواهد شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و واحد سمنان ضمن تبریک روز پزشک، بیان داشت: پزشکان همواره در تمام صحنه های انقلاب اسلامی در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه همواره تلاش مضاعف نمودند.
دکتر مهدی منصوری گفت: امکانات، تجهیزات به روز و پتانسیل های موجود در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان زمینه ارتقاء حوزه پزشکی دانشگاه آزاد واحد سمنان را بیش از پیش فراهم کرده است که ان شاء الله با تعامل و هم افزایی بیشتر با دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای ارتقاء علمی بیشتر دانشجویان دو دانشگاه گام برداریم.
در این دیدار حاضران در جسله پیرامون تعامل موضوعات آموزشی، درمانی و دانشجویی بحث و تبادل نظر کردند.