دومین کمیته فنی نان کامل و غذای سالم در سفره مردم در دانشگاه برگزار شد

دومین کمیته فنی نان کامل و غذای سالم در سفره مردم در دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دومین کمیته فنی نان کامل و غذای سالم در سفره مردم در روز سه شنبه نوزدهم دی ماه سال جاری با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه و رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی (ساغ) استان، لیلا نمکی جانشین ریاست دبیرخانه ساغ استان سمنان، مدیران کل ادارات همکار و اعضای این کمیته فنی در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این نشست جانشین ریاست دبیرخانه ساغ استان سمنان ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل، به بررسی "شیوه نامه جدید آرد و نان کامل و نظارت بر آن"  به بررسی چالش ها و راهکارها برای پیشرفت بهتر و موثرتر در حمایت از تولید نان کامل پرداخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن عرض تشکر و خیر مقدم به حاضران در جلسه، بیان نمود: یکی از وظایف عمده ما به عنوان یک دستگاه حاکمیتی و سیاست گذار  بحث نظارت، ارزیابی و بهبود غذای سالم می باشد. تغییر سخت است اما اکنون عاقلانه، علمی و شرعی این است که نان را به سمت نان کامل پیش ببریم.

دکتر کامران قدس تاکید نمود: مصرف نان کامل باعث کاهش ابتلا به بیماری ها و بهبود سلامت مردم می شود. همان طور که پیش از این در زمینه نمک و جوش شیرین اقدامات لازم انجام گردیده بود اکنون با تولید نان کامل، این راه ادامه دارد. 

در ادامه این نشست اعضای کمیته فنی "نان کامل و غذای سالم در سفره مردم"  به بررسی مسائل و راهکارهای پیش رو در این خصوص پرداختند.

  • کد خبر : 49022
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر