رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:
درمان شیرخواران و کودکان زیر هفت سال در مراکز درمانی دولتی رایگان شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه از رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال کشور در مراکز درمانی دولتی خبر داد.
دکتر کامران قدس بیان نمود: رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال کشور در مراکز درمانی دولتی در هیات دولت مصوب شد و به همه دانشگاههای علوم پزشکی و مراکز درمانی دولتی از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور ابلاغ شده است.
وی با تاکید بر اینکه پیشگیری از بیماری کودکان و درمان آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، مصوبه درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال را در شرایط فشارهای اقتصادی و تحریمها، یک تصمیم و اقدام مهم تلقی و از این اقدام هیات دولت، قدردانی کرد.