درخشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در دومین رویداد استانی جایزه ملی جمعیت استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان موفق به کسب رتبه برگزیده در دومین رویداد استانی جایزه ملی جمعیت استان سمنان شد و از سوی مهندس سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان لوح تقدیر دریافت کرد.
در آئین اختتامیه دومین رویداد علمی، فرهنگی و اجتماعی جوانی جمعیت استان سمنان که با حضور شوشتری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی و سعیده همتی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان و جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و دانشگاهی در سالن زکریای رازی دانشکده دندانپزشکی برگزار شد، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه موفق به کسب رتبه "برگزیده" به عنوان دستگاه اجرائی برتر در دومین رویداد استانی جایزه ملی جمعیت استان سمنان شدند و لوح تقدیر از استاندار سمنان دریافت نمود.
در متن لوح سپاس استاندار سمنان خطاب به دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه آمده است:
جناب آقای دکتر قدس
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی سمنان
سلام علیکم؛
تلاش در راه اعتلای فرهنگ فرزندآوری و اهداف و ارزش های نورانی آن در راستای حفظ کیان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرو مجاهدت دلسوزانه افرادی است که روح و فکر آنها سرشار از عشق به دین و سرزمین و ملت ایران است.
اکنون که همت گمارده و با عزم راسخ جهت جهت دهی فعالیتهای خود را منطبق بر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ترسیم نموده اید؛ فرصت را مغتنم شمرده، از زحمات ارزشمند جنابعالی و همکاران محترم در دومین رویداد استانی اهدای جایزه جمعیت قدردانی می نمایم.
امید است تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله)، پیروی از منویات حضرت آیت الله العظمی امام خامنهای (مدظلهالعالی) با انگیزه مضاعف در استمرار خدمات ارزشمند و ماندگار شهید جمهور حضرت آیت الله دکتر رئیسی برای بهرهمندی کشور از جمعیت جوان، مترقی و مقتدر موفق و موید باشید.
سید محمدرضا هاشمی
استاندار سمنان