دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در شرف اعتبار بخشی موسسه ای

دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در شرف اعتبار بخشی موسسه ای

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه هماهنگی برنامه اعتبار بخشی موسسه ای دانشگاه با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، معاونان، مدیران ستادی، روسای دانشکده ها و مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی واحدهای تحت پوشش، معاونان آموزشی دانشکده های تابعه، مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه در روز شنبه 27 خرداد ماه سال جاری در سالن جلسات ریاست دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و رئیس کمیته اعتبار بخشی موسسه ای دانشگاه با اشاره به ضرورت و اهمیت برنامه اعتبار بخشی های دانشگاه، بر انجام ساماندهی و سازماندهی اقدامات صورت گرفته جهت ارائه بهینه گزارشات و مستندات مورد نیاز تاکید نمود.

دکتر داریوش پهلوان معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه و دبیر کمیته اعتبار بخشی موسسه ای دانشگاه ضمن ابراز تقدیر و تشکر از فعالیت های صورت گرفته، گزارشی از نحوه ارزیابی بیرونی تیم منتخب ارزیابان وزارتی را تشریح کرد.

در ادامه  حاضران در جلسه ضمن ارائه پیشنهادات و راهکارهای اجرایی جهت اجرای بهینه برنامه اعتبار بخشی موسسه ای، مهم ترین چالش ها و موضوعات برنامه را به بحث و بررسی گذاشتند.

لازم به ذکر است: اعتبار بخشی موسسه ای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در تیر ماه سال جاری توسط تیم ارزیابان بیرونی انجام خواهد شد.

  • کد خبر : 44739
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *