دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در انتظار اعتبار بخشی موسسه ای

دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:

دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در انتظار اعتبار بخشی موسسه ای

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه هماهنگی، سازماندهی و ساماندهی اجرای برنامه اعتبار بخشی موسسه ای دانشگاه با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، معاونان و مدیران ستادی دانشگاه، روسای دانشکده ها و مراکز آموزشی درمانی تحت پوشش دانشگاه، مسئولان دبیرخانه های اعتباربخشی و برنامه جامع عدالت تعالی و بهره وری دانشگاه، معاونان آموزشی پژوهشی دانشکده های تابعه و کارشناسان ستادی در روز سه شنبه 6 تیر ماه سال جاری در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با ابراز تقدیر و تشکر از فعالیت های صورت گرفته، بر ضرورت ساماندهی اجرای برنامه اعتبار بخشی در طی روزهای آینده تاکید نمود و در ادامه جلسه، مروری بر اجرای برنامه اعتبار بخشی در روزهای آینده انجام شد و ارائه نظرات پیشنهادی از مهم‌ترین محورهای بحث بود.

لازم بع ذکر است: در روزهای شنبه و یکشنبه 10 و 11 تیر ماه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان میزبان اجرای اعتبار بخشی موسسه ای خواهد بود. 

  • کد خبر : 44982
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *