به مناسبت روز درختکاری و پاسداشت ۹۰ سالگی ایرنا:
حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در آئین پیوند طبیعت و رسانه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز چهارشنبه پانزدهم اسفند ماه سال جاری به مناسبت روز درختکاری و به پاسداشت ۹۰ سالگی خبرگزاری جمهوری اسلامی سمنان؛ این خبرگزاری میزبان جمعی از مدیران، مسئولان، فعالان حوزه روابط عمومی، اهالی رسانه و فضای مجازی استان بود تا با کاشت نهال در محوطه خبرگزاری جمهوری اسلامی سمنان، با احترام به پاسداشت طبیعت، در مسیر حفظ و بقای محیط زیست، راویان پیوند رسانه با روح طبیعت باشند.
در این مراسم که دکتر کامران قدس رئیس و کارن یحیائی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز حضور داشتند، بر اهمیت حفظ محیط زیست تاکید شد و مراقبت و نگهداری از محیط زیست و احترام به منابع طبیعی را که اهمیت آن در سرزندگی و شادابی و حیات بر تمام اقشار جامعه ثابت شده است، هدیه ای ارزشمند برای نسل های آینده بشر دانستند.
گفتنی است: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، سرپرست معاونت روابط عمومی اداره کل حوزه استاندار، رییس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری، رییس دانشگاه علوم پزشکی، مدیرعامل شرکت گاز، مدیرکل کتابخانههای عمومی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاون و مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش، رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان، اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان، معاون و دبیر خبر صدا و سیمای استان، رییس پیشین بسیج رسانه استان، رییس و اعضای هیات رییسه انجمن خبرنگاران و جمعی از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به همراه پیشکسوتان و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) سمنان به کاشت نهال در محوطه ایرنا پرداختند.