حضور بسیجیان جامعه پزشکی استان سمنان در رزمایش اقتدار پیامبر اعظم ۱۹
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نمایش اقتدار و رزمایش بزرگ پیامبر اعظم ۱۹ با حضور بیش از ۳۰ هزار بسیجی در سمنان برگزار شد.
رزمایش اقتدار پیامبر اعظم ۱۹ با هدف نمایش اقتدار ملی و توانمندیهای دفاعی، در روز پنجشنبه دوم اسفند ماه سال جاری با مشارکت مردم شهرستانهای گرمسار، سرخه، آرادان و مهدیشهر و به میزبانی سپاه ناحیه سمنان با حضور استاندار سمنان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی از گردانهای مختلف بسیج و بسیجیان اجرا شد.
این رزمایش که نشاندهنده آمادگی و انسجام نیروهای بسیج در راستای امید آفرینی و حفظ امنیت و اقتدار ملی بود، دکتر قدس رئیس دانشگاه، جمعی از معاونان، مدیران، کارکنان و بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان حضور داشتند.
ل️ازم به ذکر است: اتوبوس آمبولانس و موتورآمبولانس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در مسیر رزمایش درراستای خدمت رسانی به حاضران مستقر شد.