جلسه کمیسیون ماده ۲۰ درمان دانشگاه برگزار شد

جلسه کمیسیون ماده ۲۰ درمان دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه ۲۹ مرداد ماه سال ۱۴۰۲، جلسه کمیسیون ماده ۲۰ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه و دکتر احسان حسین زاده سرپرست معاونت درمان دانشگاه و دیگر اعضای کمیسیون در سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه پس از قرائت دستور کار جلسه، تعدادی از درخواست ها در خصوص احداث و تاسیس تمدید مجوزها، اعطای موافقت اصولی، مجوزهای مراکز درمانی و تعدادی پرونده مورد بررسی و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

  • کد خبر : 45900
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *