جلسه کمیسیون ماده ۲۰ دارویی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز شنبه چهاردهم بهمن ماه سال جاری جلسه کمیسیون ماده ۲۰ دارویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با حضور دکتر قدس رئیس دانشگاه، دکتر حافظی سرپرست معاونت غذا و دارو و سایر اعضاء در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در جلسه کمیسیون ماده ۲۰ دارویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پس از قرائت دستور کار جلسه و بحث و تبادل نظر در خصوص دستور کار قرائت شده، تصمیمات لازم اتخاذ شد.
همچنین تصمیم گیری درخصوص پرونده هایی در حوزه های مختلف دارویی و بررسی فعالیت و درخواست های تاسیس و تمدید برخی از داروخانه های تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از موضوعات این کمیسیون بود.