جلسه کمیسیون ماده ۱۱ و قرارگاه نظارت بر درمان دانشگاه برگزار شد

جلسه کمیسیون ماده ۱۱ و قرارگاه نظارت بر درمان دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز  سه شنبه بیست و سوم آبان ماه سال جاری، جلسه های کمیسیون ماده 11 قانون تعزیرات حکومتی بهداشتی درمانی و قرارگاه ستاد نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان، و سایر اعضای این کمیسیون در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه ها که معاون دادستان استان سمنان و نماینده تعزیزات حکومتی استان نیز حضور داشتند، اعضای حاضر در جلسه ضمن بررسی تخلفات بر تسریع و قاطعیت رسیدگی به پرونده های بهداشتی درمانی تاکید نمودند و تعدادی پرونده های تخلفات مربوط به حوزه های بهداشتی، درمانی و دارویی در مناطق تحت پوشش دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم گرفته شد طبق قانون با موارد مطرح شده برخورد شود.

 

 

  • کد خبر : 47694
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *