جلسه کمیسیون ماده ۱۱ و قرارگاه نظارت بر درمان دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه بیست و سوم آبان ماه سال جاری، جلسه های کمیسیون ماده 11 قانون تعزیرات حکومتی بهداشتی درمانی و قرارگاه ستاد نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان، و سایر اعضای این کمیسیون در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه ها که معاون دادستان استان سمنان و نماینده تعزیزات حکومتی استان نیز حضور داشتند، اعضای حاضر در جلسه ضمن بررسی تخلفات بر تسریع و قاطعیت رسیدگی به پرونده های بهداشتی درمانی تاکید نمودند و تعدادی پرونده های تخلفات مربوط به حوزه های بهداشتی، درمانی و دارویی در مناطق تحت پوشش دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم گرفته شد طبق قانون با موارد مطرح شده برخورد شود.