جلسه کمیته نظام ارجاع برنامه سلامت خانواده در شهرستان گرمسار برگزار شد

جلسه کمیته نظام ارجاع برنامه سلامت خانواده در شهرستان گرمسار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه کمیته نظام ارجاع برنامه سلامت خانواده شهرستان گرمسار با حضور دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، دکتر محمد مومنی سرپرست بیمارستان متمدی و سایر اعضای این کمیته در سالن شهید عامری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن بررسی آمارهای ارجاع شده توسط پزشکان مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش این شهرستان به سطح 2، گزارشی در راستای بازخورد های ارسالی متخصصان کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام خمینی (ره) را بیان کرد و همچنین سرپرست بیمارستان معتمدی هم ضمن بیان گزارش در خصوص تعداد ویزیت متخصصان و پزشکان در نظام ارجاع، به بیان مسائل مربوط به کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) این شهرستان پرداخت.
 
در ادامه شاه حسینی معاون بهداشتی این شبکه، چوزوکلی کارشناس مسئول گسترش شبکه و مشیری مسئول کلینیک مسائل مربوط به کمیته قبلی را بررسی نمودند و در پایان دکتر قنبری پزشک خانواده مرکز چگونگی ارجاع مراجعان و دکتر مومنی نحوه بازخورد ارجاع را به اعضاء کمیته آموزش دادند.
 
 
 
 
 
 
  • کد خبر : 48274
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *