جلسه کمیته شورای بهداشتی سلامت مدارس شهرستان دامغان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کمیته شورای بهداشتی سلامت مدارس شهرستان دامغان با حضور دکتر تقوی مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان، حیدر هایی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان و همکاران مرتبط در حوزه سلامت مدارس از این دو بخش در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان برگزار شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان ضمن عرض خیرمقدم به حاضران، یادآور شد: با عنایت به اینکه شورای سلامت مدارس شهرستان با هدف تسهیل بهبود روند اجرایی ارائه خدمات سلامت ویژه دانش آموزان و با هدف ارتقای سلامت نوجوانان برگزار می شود؛ امید است شاهد ارتقاء سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی نوجوانان در شهرستان باشیم.
در ادامه همکاران مسئول برنامه ها به بیان نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها در این برنامه پرداختند و سپس نکاتی در خصوص مرتفع نمودن مشکلات بهداشت محیط مدارس، پایگاه تغذیه سالم و مکمل یاری و... ارائه دادند.
در پایان جلسه دکتر تقوی بر لزوم ادامه همکاری ها و هماهنگی ها در خصوص برگزاری دوره های آموزشی در مسائل مرتبط با سلامتی تأکید نمود.