جلسه کمیته ستاد اجرایی شهرستان گرمسار در خصوص برنامه سلامت خانواده برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهارشنبه 12 مهر ماه سال جاری جلسه کمیته ستاد اجرایی شهرستان گرمسار در خصوص برنامه سلامت خانواده در دفتر ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار شد.
این جلسه با حضور دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، مسئولان بیمه ها، رئیس نظام پزشکی، سرپرست مدیریت بیمارستان معتمدی، مدیر کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) و سایر اعضای این کمیته برگزار و توضیحات لازم پیرامون طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع توسط مدیر این شبکه برای سایر اعضاء ارائه شد.
حاضران در جلسه در خصوص کمیته ها و ظایف آن ها، روند سرشماری، چالش های سرشماری به بحث و تبادل نظر و بیان راهکارهای لازم پرداختند.