جلسه کارگروه کارشناسی کمیته اخلاق بالینی در معاونت درمان برگزار شد

جلسه کارگروه کارشناسی کمیته اخلاق بالینی در معاونت درمان برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به منظور پیگیری امور مربوط به کمیته اخلاق بالینی دانشگاه، نشستی در روز سه شنبه چهارم مهر ماه سال جاری با حضور دکتر فتحعلیان مدیر امور بیماری ها و تعالی خدمات بالینی دانشگاه و مدیران و کارشناسان ستادی معاونت درمان و مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی و بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه در سالن جلسات معاونت درمان برگزار شد.

در این نشست ضمن تبیین شرح وظایف کمیته های اخلاق بالینی در مراکز درمانی، بر اجرایی شدن دستورالعمل ابلاغی کمیته کشوری اخلاق بالینی و نیز مصوبات کمیته دانشگاه تاکید و همچنین مقرر شد که اعضای کارگروه ضمن مطالعه دست نامه اخلاق بالینی تهیه شده و نیز محتواهای مرتبط با اخلاق بالینی در بیمارستان ها و مراکز آموزش، پژوهشی و درمانی، چنانچه پیشنهادهای اصلاحی و موثری دارند همراه با چالش های احتمالی در مسیر اجرایی شدن مصوبات و آیین نامه ابلاغی را برای اتخاذ تدابیر عملیاتی و راهبردی به ستاد درمان منتقل نمایند.

  • کد خبر : 46624
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *