جلسه کارگروه ارتقای خدمات بخش اورژانس بیمارستان های دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه کارگروه ارتقای خدمات بخش اورژانس بیمارستانی در روز دوشنبه یکم آبان ماه سال جاری با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، دکتر پهلوان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه، دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان دانشگاه و سایر اعضای این کمیته در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این نشست سرپرست معاونت درمان دانشگاه به بیان اهداف این کارگروه و لزوم ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت ممکن به عنوان بخشی مستقل با ساختاری منطبق با استاندارد های لازم پرداخت و سپس رئیس اداره پرستاری دانشگاه گزارشی از آمار کلی از مراجعان به اورژانس بیمارستان ها و شاخص های اورژانس بیمارستانی ارائه نمود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تاکید بر اینکه گوهر جان انسان ها و تأمین سلامت آن ها با هیچ مقیاس مادی قابل سنجش نیست، گفت: باید با تقویت امکانات و توجه فراوان و جدی به حفظ سلامت مردم در برابر حوادث و بیماری ها صیانت کرد.
دکتر کامران قدس ادامه داد: بخش اورژانس بیمارستان ها کلیدی ترین بخش بیمارستان ها است که عملکرد آن می تواند تأثیر به سزایی بر سایر بخش ها، عملکرد کادر درمان و در نهایت رضایتمندی بیماران بگذارد.
وی افزود: توفیق خدمت به مردم در حوزه سلامت فرصتی است که از ناحیه خداوند منان به متولیان سلامت عنایت شده و باید قدر این فرصت را به خوبی بدانیم و در جهت ارتقای خدمات سلامت نهایت اهتمام خود را داشته باشیم.
در پایان این نشست حاضران در جلسه مسائل مربوط به بیمارستان خود را عنوان نمودند و سپس در این راستا تصمیمات لازم تبیین و مصوب شد.