جلسه کارگروه ارتقای خدمات بخش اورژانس بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه برگزار شد

جلسه کارگروه ارتقای خدمات بخش اورژانس بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه کارگروه ارتقای خدمات بخش اورژانس بیمارستانی در روز شنبه 17 شهریور ماه سال جاری با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، دکتر تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه، دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان دانشگاه و سایر اعضای این کمیته در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این نشست سرپرست معاونت درمان دانشگاه به بیان اهداف این کارگروه و لزوم ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت ممکن به عنوان بخشی مستقل با ساختاری منطبق با استاندارد های لازم پرداخت و سپس رئیس اداره پرستاری دانشگاه گزارشی از آمار کلی از مراجعان به اورژانس بیمارستان ها و شاخص های اورژانس بیمارستانی ارائه نمود.

در ادامه این نشست رئیس اداره پرستاری دانشگاه به ارائه گزارشی از آمار کلی از مراجعان به بخش اورژانس بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه و شاخص های مربوط به اورژانس بیمارستانی در مناطق تحت پوشش دانشگاه در مقایسه با شاخص های کشوری پرداخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بخش های اورژانس در بیمارستان ها را به عنوان اولین و جامع ترین خدمات حیات بخش در هر بیمارستان دانست و بیان کرد: تمام تلاش خود را درراستای ارتقای بیش از پیش خدمات به ویژه در بخش های اورژانس درراستای ارتقای سطح سلامت و آرامش بیماران می نمائیم.

 دکتر کامران قدس بخش های اورژانس بیمارستان ها را به عنوان کلیدی ترین بخش بیمارستان ها معرفی نمود و گفت: عملکرد بخش اورژانس بیمارستان ها می تواند تأثیر به سزایی بر سایر بخش ها، عملکرد کادر درمان و در نهایت رضایتمندی بیماران خواهد گذاشت.

در پایان این نشست حاضران در جلسه مسائل مربوط به بیمارستان خود را عنوان نمودند و سپس در این راستا تصمیمات لازم تبیین و مصوب شد.

  • کد خبر : 53200
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *