جلسه پیش ارزشیابی اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ولایت برگزار شد

جلسه پیش ارزشیابی اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ولایت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه ۱۳ تیر ماه سال جاری اعضای گروه ارزیابی اعتباربخشی آموزشی ستاد دانشگاه علوم‌پزشکی استان سمنان از بیمارستان ولایت شهرستان دامغان بازدید کردند.

دکتر رزیتا هدایتی معاون آموزشی دانشگاه، دکتر ابوالفضل تهی دست و دکتر کیانا بخشایی از اعضای تیم ارزیابان اعتباربخشی دانشگاه، پس از حضور در سالن کنفرانس دفتر ریاست، به بررسی و پیش ارزشیابی استانداردهای حوزه های آموزش و پژوهش در مستندات تدوین شده پرداختند و نظرات خود را در جهت بهبود و ارتقای کیفیت مستندات ارائه گردید.

 

 

  • کد خبر : 45196
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *