جلسه هماهنگی با مسئولان پایگاه های سلامت شهرستان گرمسار برگزار شد

جلسه هماهنگی با مسئولان پایگاه های سلامت شهرستان گرمسار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نشست هم اندیشی و هماهنگی دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با مسئولان پایگاه های سلامت شهرستان گرمسار درراستای ارتقای خدمات بهداشتی به مردم شریف این شهرستان در دفتر مدیریت این شبکه برگزار شد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن قدردانی از پیگیری مسئولان پایگاه های سلامت در طرح سرشماری برنامه پزشک خانواده و همچنین طرح ملی غربالگری دیابت و فشارخون، در خصوص آمار پویش ثبت شده در سامانه سیب توضیحاتی را ارائه نمود.
 
شاه حسینی معاون بهداشتی این شهرستان نیز با اشاره به سرشماری انجام شده در خصوص رفع مسائل مربوط به سامانه سیب با مسئولان پایگاه ها بحث و تبادل نظر نمود و در پایان مقرر شد در جلسه آتی گزارشی از فعالیت های مراقبان سلامت در طرح های مذکور، تهیه و ارائه شود.
 
 
 
  • کد خبر : 48344
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *