جلسه مرکز توسعه آموزش دانشجویی در دانشکده بهداشت برگزار شد

جلسه مرکز توسعه آموزش دانشجویی در دانشکده بهداشت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به همت دفتر توسعه آموزش دانشکده بهداشت، نشست مرکز توسعه آموزش دانشجویی با حضور دبیر EDC دانشجویی دانشگاه، مدیر دفتر توسعه آموزش، مسئول استعدادهای درخشان دانشکده بهداشت، اعضای EDC دانشجویی دانشکده بهداشت و با حضور پرشور دانشجویان دانشکده بهداشت در روز سه شنبه 30 آبان ماه 402 برگزار شد.

در این جلسه دانشجویان با ساختار، حدود وظایف تشکل EDC دانشجویی، مزایای حضور در این تشکل، طرح‌های مرتبط با آیین‌نامه استعدادهای درخشان آشنا شدند.

  • کد خبر : 48038
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *