جلسه ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده (پزشکی خانواده و نظام ارجاع) در دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده (پزشکی خانواده و نظام ارجاع) دانشگاه روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه 1403 با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و ستاد اجرایی، دکتر کسائیان دبیر ستاد و معاون بهداشتی، دکتر تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان و سایر اعضای این ستاد در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای جلسه گزارشی از عملکرد ستاد هماهنگی استان، ستاد اجرایی دانشگاه و کمیته های زیر مجموعه توسط دکتر کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه ارائه شد و در ادامه نفیسه بنایی مدیر شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه سامانه اپراتور ملی سلامت را معرفی و بیان نمود: قرار است ساختار گسترش شبکه های بهداشت و درمان و جمعیت تحت پوشش به زودی به این سامانه ملی انتقال داده شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تشکر از زحمات همکاران در این ستاد اجرایی، تاکید کرد: امروز، رسالت اصلی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اجرای طرح ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع می باشد. لذا تک تک افراد دانشگاه باید بدون توجه به کاستی های موجود، شرح وظایف سازمانی خود را درخصوص این برنامه به نحو احسن انجام دهد.
سپس در ادامه روسای کمیته های نظام ارجاع و ساماندهی تامین و توزیع منابع، توضیحاتی در راستای چالش های موجود و اقدامات انجام شده ارائه نمودند.