جلسه رئیس دانشگاه با روسای بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست دکتر قدس رئیس دانشگاه با روسای مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی و بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با هدف بررسی روند ارائه خدمات در بیمارستان های تابعه در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این نشست که دکتر احسان حسین زاده سرپرست معاونت درمان، دکتر محمدحسن تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و جمعی از مدیران ستادی دانشگاه نیز حضور داشتند، دکتر احسان حسین زاده به ارائه گزارشی از وضعیت بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه پرداخت و روسای بیمارستان ها نیز مسائل و نظرات خود را در حوزه های مختلف بیان نمودند.
وی با توجه به مسائل مطرح شده توسط روسای بیمارستان ها، بر برنامه ریزی دقیق و پیگیری لازم برای رفع مسائل توسط واحدهای مربوطه تاکید نمود.