جلسه برون بخشی برگزاری هفته ملی جمعیت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه برون بخشی برگزاری هفته ملی جمعیت 1403 در شنبه 22 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، شاه حسینی معاون بهداشتی و نمایندگان اداره های شهرستان و مسئولان واحد های بهداشتی در سالن شهید عامری شبکه بهداشت گرمسار برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن خوش آمدگویی به مدعوین در خصوص دستورالعمل اجرایی هفته ملی جمعیت، توضیحات لازم را ارایه و بیان نمود: بزرگداشت این هفته از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همکاری فعال تمامی ادارات شهرستان برای بزرگداشت باشکوه تر هفته ملی جمعیت ضرورت دارد.
در ادامه مرتضی کارشناس جوانی جمعیت در خصوص اقدامات هفته ملی جمعیت (عمومی و اختصاصی) که در هر روزی از هفته جمعیت باید متناسب با روزشمار هفته برنامه ریزی و اجرا شوند، توضیحاتی را ارائه داد و سپس نمایندگان ادارات حاضر در جلسه برنامه های پیش بینی شده خود را بر اساس دستورالعمل ارسالی بیان کردند.