جلسه استانی ستاد هماهنگی طرح ارتقای بیمه درمان روستائیان و عشایر در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یک شنبه 21اردیبهشت ماه سال 1404 جلسه استانی ستاد هماهنگی طرح ارتقاء بیمه درمان روستائیان و عشایر با حضور دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر حسینی مدیر کل بیمه سلامت استان سمنان، دکتر کسائیان معاون بهداشت دانشگاه، مدیران گروه مدیریت شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود و سایر اعضای این ستاد در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه، از تلاشها و اقدامات انجام پذیرفته در انجام هرچه بهتر برنامه و ارائه خدمات در مناطق روستایی، عشایری و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و همچنین تعامل بیمه سلامت استان با دانشگاه های علوم پزشکی قدردانی و بر اجرای هر چه بهتر فرایندهای برنامه و تکمیل چرخه نظام ارجاع در سطح دانشگاه ها تاکید نمود.
در ادامه کارشناس بیمه سلامت استان، گزارشی از اعتبارات و پرداختی های اختصاص یافته به دانشگاه ها و نیز پایش های انجام شده و رصد مسائل مراکز مجری برنامه ارائه و سپس نماینده های دانشگاه های علوم پزشکی استان سمنان و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گزارشی از فعالیت ها و عملکرد یک ساله در مراکز مجری برنامه را بیان نمودند.
در پایان در خصوص نحوه حضور اعضاء تیم سلامت و کاهش تعدیلات و کسورات مراکز تحت پوشش بحث و تبادل نظر شد.