جلسه آموزشی و توجیهی هسته گزینش دانشگاه در بیمارستان 15 خرداد برگزار شد

جلسه آموزشی و توجیهی هسته گزینش دانشگاه در بیمارستان 15 خرداد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز چهارشنبه هفدهم آبان ماه سال جاری جلسه آموزشی و توجیهی هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در بیمارستان ۱۵ خرداد شهرستان مهدیشهر برگزار شد.

در این برنامه آموزشی که دکتر ثامنی مدیر گزینش دانشگاه، کارشناسان ستادی گزینش، رئیس، مسئولان بخش ها و مدیران بخش های مختلف بیمارستان ۱۵ خرداد شهرستان مهدیشهر حضور داشتند، مطالبی در راستای آشنایی با ضوابط و قوانین گزینش برای حاضران در جلسه بیان شد.

دکتر حمیدرضا ثامنی مدیر گزینش در راستای کلیات ضوابط گزینش مطالبی ارائه نمود و سپس به سوالات حاضران در جلسه، پاسخ داده شد.

 

  • کد خبر : 47583
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *