تقدیر معاون درمان وزارت بهداشت از ارتقای شاخص اهدای عضو در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با ارسال تقدیرنامهای از زحمات و تلاش های سرپرست معاونت درمان و تیم اجرایی در واحد شناسایی و فراهمآوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قدردانی کرد.
در این متن آمده است:
جناب آقای دکتر احسان حسینزاده
سرپرست محترم معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان
با سلام و احترام؛
رشد و توسعه پیوند اعضاء از موارد مرگ مغزی به عنوان یکی از مؤلفههای اقتدارآفرین و پر افتخار در حوزه پزشکی و سلامت کشور بوده که مدیون فعالیتهای پیگیر و مستمر به همراه روحیه تلاشگر و جهادی گسترده عزیزانی است که دانش، تخصص و حمایتهای ارزنده خود را در ارتقاء فرهنگ اهدای عضو اهدای زندگی، بهکار گرفتهاند.
بیشک، نتایج زحمات و پشتکار جنابعالی و تیم اجرایی در واحد شناسایی و فراهمآوری آن دانشگاه در رویش زندگی در کالبد رنجور بیماران که پساز دوران مشقت بار زندگیشان میتواند آرامش نفسهای آسوده و با طراوت را تجربه کنند، بسیار لذتبخش است .
با عنایت به اینکه در مقایسه بین شش ماهه اول سالهای 1401 و 1402 افزایش PMP آن دانشگاه از 8/4 به 28/57 در حوزه شناسایی و فراهمآوری رسیده است، جنابعالی و تیم مربوطه قدردانی میشود. توفیق روزافزونتان را همراه با سلامتی و سعادتمندی در رواج اندیشههای اسلام و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه عنایات و توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند متعال مسئلت مینماید.
دکتر سعید کریمی
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
لازم به ذکر است: PMP (Per Million Population) شاخص اهدای عضو می باشد.