تقدیر از زوجین جوان در مرکز مشاوره ازدواج شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه سال جاری و در دومین روز از بزرگداشت هفته ملی جمعیت با روز شمار مدیران و جوانی جمعیت و در راستای ترویج ازدواج به وقت نیاز، از زوجین شرکت کننده در کلاس آمادگی ازدواج که در مرکز خدمات جامع سلامت تدیبر برگزار می گردید، تقدیر و تشکر بعمل آمد.
دکتر قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به همراه دکتر علی بیگی مسئول بهداشت خانواده، دکتر قنبری مسئول مرکز و مرتضی کارشناس جوانی جمعیت ضمن حضور در جمع زوجین، با اهدای هدیه، ازدواج ایشان را تبریک گفتند.
دکتر قدس در خصوص اهمیت ازدواج به هنگام، فرزند آوری و رسالت زوجین در این امر جهت زوجین جوان مطالبی را بیان نمود.