تقدیر از زوجین جوان در مرکز مشاوره ازدواج شهرستان گرمسار

تقدیر از زوجین جوان در مرکز مشاوره ازدواج شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه سال جاری و در دومین روز از بزرگداشت هفته ملی جمعیت با روز شمار مدیران و جوانی جمعیت و در راستای ترویج ازدواج به وقت نیاز، از زوجین شرکت کننده در کلاس آمادگی ازدواج که در مرکز خدمات جامع سلامت تدیبر برگزار می گردید، تقدیر و تشکر بعمل آمد.

دکتر قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به همراه دکتر علی بیگی مسئول بهداشت خانواده، دکتر قنبری مسئول مرکز و مرتضی کارشناس جوانی جمعیت ضمن حضور در جمع زوجین، با اهدای هدیه، ازدواج ایشان را تبریک گفتند.

دکتر قدس در خصوص اهمیت ازدواج به هنگام، فرزند آوری و رسالت زوجین در این امر جهت زوجین جوان مطالبی را بیان نمود.

 

  • کد خبر : 44213
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *