تقدیر از دندانپزشکان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به مناسبت روز دندانپزشکی

تقدیر از دندانپزشکان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به مناسبت روز دندانپزشکی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه 22 فروردین 1402 به مناسبت روز دندانپزشک از همکاران شاغل در واحد های دندانپزشکی تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار تقدیر و تشکر بعمل آمد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به همراه کاظمی معاون بهداشتی و شم آبادی حراست شبکه از واحد های دندانپزشکی تحت پوشش این شبکه بازدید نمودند و روز دندانپزشک را به تمامی دندانپزشکان و دستیاران دندانپزشکی تبریک گفتند.

دکتر بهرام قدس نقش دندانپزشکان را در سلامت آحاد جامعه مهم دانست و گفت: دندانپزشکان با ارائه آموزش های مرتبط با دهان و دندان و همچنین با درمان های مناسب نقش بسزایی در ارتقاء سلامت جامعه دارند.

حجتی زاده کارشناس دهان و دندان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار هم ضمن تبریک روز دندانپزشک، اهمیت کار دستیاران دندانپزشکی را مهم بر شمرد و گفت: در سال 1401 تعداد 29351 خدمت در بخش دهان و دندان توسط بهورزان، مراقبین سلامت و دندانپزشکان به 12434 نفر ارائه گردید که از این میان 3 دندانپزشک شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش این شبکه تعداد 14791 خدمت را به 6994 نفر ارائه دادند.

شایان ذکر است: دکتر قدس با اهدای لوح تقدیر، گل و هدیه از دندانپزشکان و دستیاران تقدیر و تشکر نمود.

  • کد خبر : 43405
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *