تجلیل از نمونه های معاونت بهداشتی دانشگاه در همایش کشوری تجلیل از دستاوردها و تقدیر از فعالان حوزه بهداشت در دولت سیزده

تجلیل از نمونه های معاونت بهداشتی دانشگاه در همایش کشوری تجلیل از دستاوردها و تقدیر از فعالان حوزه بهداشت در دولت سیزده

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در روز سوم همایش کشوری تجلیل از دستاوردها و تقدیر از فعالان حوزه بهداشت در دولت سیزده، از بهورزان و مراقبان سلامت نمونه دانشگاه های کشور تقدیر شد.

رئیس جمهور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه مدیران مراکز و دفتر معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، مهندس عباس دارائی معاون فنی معاونت و جمعی از مدیران ستادی و مدیران شبکه های بهداشت و درمان، مراقبان سلامت و بهورزان نمونه استان سمنان در این همایش حضور داشتند.

همایش کشوری تجلیل از دستاوردها و تقدیر از فعالان حوزه بهداشت در دولت سیزده، سکینه زارعی مراقب سلامت نمونه و احمد شاه حسینی بهورز نمونه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از سوی مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقدیر شدند و همچنین نفیسه بنایی سرپرست مدیریت گروه گسترش شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی به عنوان نمونه کشوری در برنامه آموزش بهورزی انتخاب و لوح سپاس و هدایای وی از سوی معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نماینده معاونت بهداشتی دانشگاه تحویل داده شد.

 

 

 

  • کد خبر : 47176
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *