تجلیل از جانبازان و رزمندگان سرافراز دانشگاه در همایش خدمت ماندگار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، درراستای تجلیل از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و گرامیداشت دهه کرامت و هفته سلامت، روز یکشنبه هفتم اردیبهشت ماه سال جاری همایش استانی خدمت ماندگار در سالن همایش زکریای رازی دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.
در این همایش که دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محرم بیابانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان این دانشگاه حضور داشتند، از محمد حسن تبریزی امجد، عباس ذاکریان و علی مصباح فر از جانبازان و رزمندگان سرافراز دانشگاه تجلیل شد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک کرامت، گفت: این ایام مبارک، یادآور جلوههایی از مهر و کرامت، علم و معرفت، و محبت و ولایتمداری است.
لینک کوتاه خبر :