تجدید میثاق اعضای هیئت رئیسه دانشگاه با شهید مدافع سلامت دانشگاه به مناسبت هفته سلامت 1404
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه یکم اردیبهشت ماه سال جاری به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با شهید مدافع سلامت شهید گرانقدر " اکبر ناظزی پور" تجدید میثاق و ادای احترام کردند.
در این مراسم معنوی، ضمن قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ این شهید والامقام، یاد و خاطره تمامی شهدای مدافع سلامت که جان خود را در راه خدمترسانی به مردم در دوران سخت بیماری کرونا فدا کردند، گرامی داشته شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تأکید بر جایگاه والای ایثارگری در حوزه سلامت، گفت: شهدای مدافع سلامت نماد تعهد، از خودگذشتگی و انساندوستی هستند و ما امروز با حضور در کنار مزار این عزیز، بار دیگر بر عهد خود برای خدمت بیمنت به مردم و تداوم راه این قهرمانان تأکید میکنیم.
دکتر کامران قدس افزود: حضور ما در این مکان مقدس نهتنها ادای احترام به مقام شامخ این شهید بزرگوار است، بلکه یادآور مسئولیت سنگینی است که بر دوش ما در حفظ و ارتقای سلامت جامعه نهاده شده است. راه این عزیزان با تلاش بیوقفه در مسیر علم، خدمت و اخلاق ادامه خواهد یافت و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تأکید بر روحیه جهادی و ایثار، همواره در خط مقدم خدمترسانی به مردم خواهد ماند.