تاکید رئیس دانشگاه در جلسه هیات رئیسه درخصوص برنامه عملیاتی به عنوان نقشه مسیر تعالی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه سیام اردیبهشت ماه سال جاری جلسه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه و اعضای هیأت رئیسه با محوریت بررسی موضوعات جاری دانشگاه، برنامه عملیاتی، گرامیداشت شهدای خدمت و مرور برنامههای نهمین همایش سالیانه دانشگاه در سالن اجتماعات حوزه ریاست برگزار شد.
در ابتدای جلسه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به مقام والای شهدای خدمت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان، بیان کرد: شهدای خدمت نماد ایثار، تعهد و فداکاری در راه سلامت مردم هستند. ما باید از این الگوهای جاودانه درس بگیریم و در مسیر خدمت صادقانه، بیمنت و مداوم به جامعه گام برداریم. بزرگداشت این عزیزان، زنده نگهداشتن روحیه ایثارگری در مجموعه سلامت است.
دکتر کامران قدس با بیان اینکه همایش سالیانه دانشگاه فرصتی برای مرور فعالیتها و برنامههای دانشگاه در سال گذشته و پیشروست، گفت: نهمین همایش سالیانه دانشگاه نشاندهنده روحیه پویایی، همفکری و همافزایی میان بخشهای مختلف به ویژه اساتید و دانشجویان است. از همه عوامل اجرایی، دبیرخانه همایش، اساتید، کارکنان و دانشجویانی که در برگزاری شایسته این برنامه نقشآفرین بودند، صمیمانه قدردانی میکنم.
وی با تأکید بر اهمیت برنامه عملیاتی دانشگاه، اظهار داشت: برنامه عملیاتی، نقشه راه ما برای حرکت هدفمند در مسیر ارتقای سلامت است. واحدها باید با دقت، انسجام و مسئولیتپذیری بالا، نسبت به اجرای کامل برنامهها اقدام کرده و گزارش عملکرد خود را منظم و مستند ارائه نمایند.
رئیس دانشگاه بار دیگر بر اهمیت وحدت، مسئولیتپذیری و روحیه خدمت در میان مدیران و کارکنان دانشگاه تأکید کرد و از تلاشهای صورتگرفته در مسیر تعالی نظام سلامت استان قدردانی نمود.
در ادامه جلسه، اعضای حاضر در جلسه گزارشی از روند اجرای برنامه عملیاتی واحدهای تحت مدیریت خود ارائه کردند و پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد در سال جاری مطرح شد.