بیمارستان معتمدی گرمسار، مقصد نخستین بازدید میدانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در نخستین روز کاری دکتر علی رشیدیپور به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، شامگاه دوشنبه پنجم خرداد ماه 1404، سرپرست دانشگاه با حضور از پیش اعلام نشده در شیفت شب بیمارستان معتمدی گرمسار، از بخشهای مختلف این بیمارستان بازدید کرد.
این بازدید که با هدف بررسی میدانی روند ارائه خدمات درمانی و گفتوگو با همکاران انجام شد، دکتر احسان حسین زاده سرپرست معاونت درمان دانشگاه و دکتر پیمان رئیس عبداللهی مشاور، دستیار ویژه و مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز حضور داشتند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در جریان این بازدید از بخشهای اورژانس، بستری، اتاق عمل، دیالیز، آزمایشگاه، داروخانه و سایر واحدهای خدماتی بازدید نمود و در گفتگو با بیماران، همراهان و کارکنان بیمارستان، از نزدیک در جریان مسائل، نیازها و دغدغههای ایشان قرار گرفت.
دکتر علی رشیدیپور در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات شبانهروزی همکاران، بر اهمیت رعایت حقوق بیماران، بهبود کیفیت خدمات و ارتقاء بهرهوری تأکید و خاطرنشان کرد که یکی از اولویتهای اصلی مدیریت جدید دانشگاه، تمرکز بر بهبود زیرساختها، رضایتمندی مردم، حمایت از کادر سلامت و توسعه خدمات سلامت و امکانات در سراسر مناطق تحت پوشش دانشگاه است.
وی همچنین با اشاره به جایگاه مهم بیمارستان معتمدی در تأمین سلامت شهروندان گرمسار و مسافران، بر لزوم توسعه و تجهیز بخشهای درمانی این مرکز تأکید کرد و از مسئولان مربوط خواست تا در اسرع وقت، گزارش جامعی از نیازهای بیمارستان ارائه دهند.
گفتنی است: در این بازدید شبانه دکتر آرش اکبری سرپرست بیمارستان معتمدی گرمسار و جمعی از مسئولان بیمارستانی، سرپرست دانشگاه را همراهی کردند.