برگزاری پنجمین جلسه شورای فرهنگی با حضور مسئولان ستادی در بیمارستان کوثر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، پنجمین جلسه شورای فرهنگی با حضور مسئولان ستادی در دفتر ریاست مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر برگزار شد.
در این جلسه حاضرین در مورد تخصیص بودجه برای انجام فعالیتهای فرهنگی، برگزاری کارگاه ها، کلاس ها و همایش های فرهنگی با امتیاز بازآموزی، در اولویت قراردادن فعالیتهای فرهنگی، همکاری و تعامل مستمر شورای فرهنگی بیمارستان با معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، بررسی و ریشه یابی برخی رفتارهای کارکنان و دانشجویان در عدم مشارکت و استقبال از فعالیتهای فرهنگی، تاکید بیش از پیش بر اهمیت طرح انطباق در مراقبتهای بالینی در بیمارستان، تاکید بر رعایت پوشش حرفه ای توسط کلیه کادر درمان، مورد توجه قراردادن همکاران فعال فرهنگی و ... به بحث و گفت وگو پرداختند.
حجت الاسلام و المسلمین محرم بیابانی سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر خالقیان سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، دکتر کرمانی سرپرست مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر و جمعی از مسئولین ستادی و بیمارستانی در این جلسه حضور داشتند.