برگزاری جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با رئیس شبکه دامپزشکی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز پنج شنبه 25 خرداد ماه سال جاری دکتر خاتمی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گرمسار با مدیر شبکه بهداشت و درمان دیدار و پیرامون مسائل بهداشتی بحث و تبادل نظر نمودند.
دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن تشکر از برگزاری منظم بازدید های مشترک کارشناسان بهداشت محیط این شبکه و کارشناسان شبکه دامپزشکی در خصوص رفع مسائل بهداشتی کشتارگاه های شهرستان تاکید کرد.
لینک کوتاه خبر :