برگزاري مانور دور ميزي در سالن آموزش شبكه بهداشت و درمان شهرستان مهديشهر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه 21 مهرماه سال جاری و به مناسبت 22 مهرماه سال 99 (13 اكتبر) به عنوان روز جهاني كاهش خطر بلايا و با تلاش واحد مديريت و كاهش خطر بلايا و حوادث، مانور دورميزي با موضوع پيشگيري از شيوع كرونا در زلزله در سالن آموزش شبكه بهداشت و درمان شهرستان مهديشهر برگزار گرديد.
در این جلسه درخصوص اقدامات مورد نیاز در زمان بروز زلزله در دوران کرونا آموزش های لازم ارائه و حاضرین به بحث و تبادل نظ پرداختند.
در پایان آزمون آمادگي در برابر بلايا جهت سنجش ميزان آمادگي پرسنل در مقابل بلايا برگزار گرديد.
لینک کوتاه خبر :