برپایی غرفه سلامت در نمایشگاه «ثریّا» در شهرستان سرخه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، نمایشگاهی با عنوان «ثریّا» با موضوعات علمی و پژوهشی در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه برگزار شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه درخصوص جزئیات این برنامه، اظهار کرد: این نمایشگاه با نقش پررنگ تیم بهداشتی و درمانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه با حضور استاندار، فرماندار، فرمانده سپاه استان و... برگزار شد.
دکتر سهراب یداللهی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت سه روز متوالی برای عموم مردم دایر می باشد، بیان نمود: این نمایشگاه در قالب موضوع غرفه آموزش سلامت و ارتقاء بهداشت در حوضه هایی از قبیل خلاقیت های بهداشتی، آزمایش های شیمی آب و بارمیکروبی و دستگاه های مختلف حوزه بهداشت محیط و آزمایش های خونی و مالاریا، آموزش های سلامت دهان و دندان، واحد بهداشت خانواده، تغذیه، سلامت روان و با همکار واحد گسترش برای آشنایی با عموم مردم با دستآوردهای جمهوری اسلامی ایران، برپا شد.
همچنین دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق دکتر یداللهی در جلسه شورای اداری در سالن باران شهرستان سرخه که در رابطه با آئین افتتاح همزمان و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی در دهه مبارک فجر بود، حضور یافت و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه در مسجد امام هادی (ع) شهرستان سرخه پاسخگوی سوالات و مسائل مردم این شهرستان بود.
لینک کوتاه خبر :