بررسی وضعیت نیروی انسانی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه 23 خرداد ماه سال جاری نصیری مدیر منابع انسانی دانشگاه به همراه شاهجویی کارشناس نیروی انسانی و یحیی کارشناس کارگزینی ضمن حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با دکتر قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و مهندس کاظمی معاون بهداشتی ملاقات و در خصوص مسائل مرتبط با نیروی انسانی بحث و تبادل نظر نمودند.
دکتر قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن تشکر از فرصت بوجود آمده، در خصوص کمبودهای نیروی انسانی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با ایشان گفتگو و بر اهمیت جذب نیروی کارآمد در تمامی جایگاه های مورد نیاز این شبکه تاکید نمود.
لینک کوتاه خبر :