بررسی مسائل حقوقی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه ششم تیر ماه سال جاری فدائیان مدیر امور حقوقی دانشگاه به همراه گرزالدین کارشناس امور حقوقی ستاد دانشگاه ضمن حضور در دفتر ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، با دکتر قدس مدیر این شبکه و شاه حسینی کارشناس امور حقوقی شبکه ملاقات و در خصوص مسائل حقوقی این شبکه بحث و تبادل نظر نمودند.
در ادامه مدیر امور حقوقی دانشگاه جلسه ای مشترک با کارشناسان واحد مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای و همچنین کارشناسان نظارت بر مواد غذایی برگزار و در خصوص اهم مسائل حقوقی آموزش های لازم را ارائه داد.
در پایان سوالات مطرح شده از طرف کارشناسان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار توسط ایشان پاسخ داده شد.